7 Mayıs 2011 Cumartesi

Sevgiliyi poposundan öpmek

şehveti ve şefkati barındıran bir eylemdir. güzelliği de buradan gelir. bunun bir üst versiyonu olan, siz yüzüstü çırılçıplak uzanmışken sevgilinizin gelip sizin üzerinize çırılçıplak uzanması vardır ki işte bu tadından yenmez.

ulan o değil de şu güzelim eylemlerin hepsi neden batar sevgisizlikten ve şefkatsizlikten kırılan insanlara, anlamış değilim. anlamak da istemiyorum açıkçası. 
aşk var hayatta, seks var, şehvet var, şefkat var. öpüşmek, dokunmak, okşamak, özlemek, yaşamak var. ben artık sadece bunları gerçekleştirdiğimde insan olduğumu anımsayabiliyorum.
diğer türlü ödenecek faturalar, ekstreler, kiralar... hepsinin amına koyayım ben.

seksle ilgili her hangi bir düşünceni belirttiğinde cinsiyetin kadınsa hemen "kaşar", erkeksen "sapık", eşcinsel isen "ibne" damgası yiyorsun. eee, nasıl olacak peki bu mevzu? nasıl bilecek insanlar başka insanların seksle ilgili, cinsellikle ilgili duygu ve düşüncelerini?
bu konuda bir fikri olan var mı? gerçekten merak ediyorum.

korkmayın, kimse ekrandan çıkıp da sizin götünüzü öpmez, buradan bu tarz eylemlerle ilgili fikrinizi belirttiğinizde. hem öpse fena mı olur lan! ciddi soruyorum bunu. fena mı olur amına koyayım!
o kuru götleriniz, o koca götleriniz çürüyüp gidiyor. öldükten sonra bedeninizin çürümesi yetmeyecekmiş gibi yaşarken de ruhlarınız çürüyüp gidiyor. ruhlarımız çürüyüp gidiyor.

güzel bir eylem bu genç adam-genç kadın. samimiyetine ve içtenliğine inandığın, hayatına soktuğun insanla rahatça deneyebilirsin. bunun bir üst modeli ise ilk başta söylediğim gibi erkeğin sırt üstü çırılçıplak uzanıp kadının da gelip onun üzerine çırılçıplak uzanması.
bu güzel eylemleri yaparak biraz da ruhunuzu dinlendirin yahu. biraz kendinizi önemseyin gerçekten. kendini önemsemek boktan ego savaşları verip de hiçbir şey elde etmemek değil. kendini önemsemek: net olmak.

ihtiyacınız ve arzuladığınız şey neyse dürüstçe onu belirtin. sevgiyse sevgi, saygıysa saygı, şehvetse şehvet, şefkatse şefkat. korkmayın. illa ki birileri sizi duyar ve ciddiye alır. inanın. bana değil. kendinize.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder