13 Mayıs 2011 Cuma

Bir erkeğin bir kadının hayatını sikmesi

gerçek bir sikiş bu ama. aslında nereden ve nasıl başlayacağımı bilemediğim mevzuların en ağa babası bu. çünkü nereden başlasam ve nasıl anlatırsam anlatayım hep eksik kalacak.
bu durumu ise bu tarz bir durumdaki bir kadınla ya da kadınlarla tanışan, konuşan, onlardan hoşlanan, onlarla yakınlaşan erkekler anlar ancak. bir de bir erkek tarafından hayatı sikilen kadın-kadınlar.

olay çok yönlü bana göre. nedir bu yönler, ne değildir fazla bir fikrim yok. nasıl olsun ki, nereden tutarsan tut sana sapı kalıyor. şimdi tanışıyorsun bir kadınla. ilk flört evrelerinin en güzel anında bir şekilde aralardan bir yerden bu orospu evladı fırlayıp geliyor. 
ben ki hayatı boyunca hiçbir insana "orospu çocuğu" dememişimdir yüzüne karşı. zira aynı şey bana söylense, anam avradım olsun yalan söylüyorsam, söyleyeni öldürürüm. bu kadar netim bu konuda.
gerçi bir keresinde bir kadın söylemişti, o da telefonda söylemişti, ahizeden karşı tarafa geçip yedi ceddini sikmemek için zor tutmuştum kendimi.

neyse işte birader. bu durum biraz can sıkıcı. ha dersin ki lan soktuğumun salağı, bu saatte sana girip çıkan ne? cevap vereyim, bu orospu dölünün bir yerlerde bir zamanlar siktiği bir hayatın gelip de senin/benim hayatında başrol oynamaya başlaması. ve bu başrol oynamanın dönüp dolanıp bu kahpe dölüne takılması.
hem de ne takılmak. nedir peki bunun çözümü? tedavisi? zaman mı? 
güç, servet, tip, akıl, zeka, bilgi mi? hiçbiri avradını sikeyim. gerçekten hiçbiri. bak şimdi, dürüst davranacağım ulan.
askerde terkedilmiş bir piçim ben. beraber yaşadığı kız arkadaşı tarafından askerken götüne tekme yiyen bir yavşak.

sorun da ne biliyor musun, benim hediye ettiğim bir hediyenin karşısına eski sevgilisinin hediyesini koyması, benimse bu durumdan rahatsızlığımı belirtmem, onunsa "bunda ne var?" demesi.
ilk defa bir yazımda bu denli nefret ve öfke doluyum. çünkü ilk defa gerçeği en çıplak haliyle sunmak istiyorum. ben şimdi, askerdeyken bu olayı düşündüğümde donup kalırdım. elimde g3 ve 100 kurşun. 7,62 mm'lik. ulan derdim, çık dışarı, sik anasını her şeyin. ibret olsun yapacağın her kötülük, geriden gelecek gerizekalılara. bir şeyleri temkinli yaşayıp her seferinde eski mevzuları öne sürenlere.

ha bir de olayın temkinli yaşamak yönü var. nedir babam bu? işte zamana bırakmak, zamandan alıp hayata salmak saçmalıkları. saçmalık diyorum, çünkü işi bilir benim adamım-kadınım. kendi çıkarları söz konusu olduğunda herkes en alasından cesur ve mert olur. ne zaman ki kendi çıkarlarına ters bir durum yaşanır, hemen sar babam en başa.
eee, ne anladık amına koyduğumun malı! o kadar mücadele nereye gidecek şimdi. bu kadar telaşın nedeni neydi. madem yiyemeyecektin bu yarrağı, neden altına yattın!

olay tek taraflı da değil ha. erkekler için de geçerli bu söylediklerim. ulan ben hoşuma gitmeyen bir kadına selam bile veremeyen bir itim. ey ağzına sıçtığımın salak karısı, sen hoşuna gitmeyen bir erkekle nasıl sevişirsin. nasıl sevişirsin de sonra gelip o adamın başına bin türlü sikim-sokum dert açarsın.
senin için de geçerli bunlar ey orospu evladı! seni çekip çıkaranın ben yedi sülalaseni sikeyim. sen nasıl bir kahpe evladıymışsın ki senin siktiğin bir hayat gelip de hemcinsin olacak milyarlarca erkeğin hayatında engel teşkil ediyor.

hayatı sikilen kadınların bir çoğu gerçekten sevmişlerdir ama bu piç oğlu piçleri. gerçek bir sevgiden bahsediyorum birader. öyle üç kuruşluk yarrak kürek mevzu değil bu.
bir kadın gerçekten sevdiğinde neler başarır bilmezsiniz belki siz. ama ben bilirim. bir kadın gerçekten sevsin, sevdiği adama da bu sevgiyi hissettirsin, o adamın hamurunda yavşaklık varsa işte o adam atom bombasından daha tehlikelidir evren için.
o karı senin bu karı benim dolanır gavat. bildiğin ziraat boğası rolüne bürünür. tüm bunları fak badilik adı altında yapsa dert değil, her birini aşk üzerinden gerçekleştirir.

iyi de, ulan itin soyu, sen madem bu kadar aşk adamısın, ne alıp veremediğin vardı o kızla/kadınla! bir de olayı daha vahim konuma getirenler var. farzedelim ki bu kadın ayrılmış ondan. kendisi bir şekilde geri barışıp o kadına en ağır cezayı kuş beyniyle kesip siktir olup gidiyor.
nedir o ceza peki? çoğu zaman cinsellik. yalan söylemiyorum ha. sırf ilişki yaşadığı kızın bekaretini alıp intikam aldığını sanan soysuzlarla dolu sokaklar. noldu peki anasını siktiğim diyesim geliyor bunlara. noldu da içinde bu denli öfke varoldu. ve bir hayatı sikmeyi bu denli ucuz görebildin. senin için belki dikilebilen bir zardan ibaretti o, ama o kadın için belki de en özel parçasıydı bedeninin.

vahimdir bu durum. bu durumu yaşayan kadın ise gerçek bir anlayış ve saygı bekler. bunu ıskalama şansı yok, o kadınla birlikte olmak isteyen erkeğin. çünkü öğrenmek lazım. öğretmek. beraber yapmak bir şeyleri. belki de yaşamak.
herkese ve her şeye inat ulan işte. o köşesinden bakan bu orospu çocuğuna ise ağız dolusu küfretmek lazım. zira her yerde kendisi. belki de ben bile böyle bir yavşağımdır her hangi bir kadın için. gerçi elimden gelen her türlü iyiliği yapip çikmişimdir hayatlarından. ya da çıkarılmışımdır. yine de kim bilebilir, insan denen canlı nankör amına koyayım, bir yerlerde birisi de benim anama-avradıma küfrediyordur illa ki. 

sırf birisini badiye ekleyip kötü oy vermek için kasanlarla dolu olan şu sözlükten hareket edersek insan denen canlı da işte böyle. kötülükte ve pislikte o kadar cesur ve erdemli davranıyor ki, davranabiliyor ki, ama olay güzelliğe ve yapıcılağa geldiğinde siktiğim egosu ve pisliği her şeyi alt ediyor.
çek elini şimdi o çok kötü butonundan siktiğimin malakası. ya da çekme. oyunu basıp siktir ol. ben devam edeceğim çünkü.

bu adamlarla mücadele etmekle geçiyor ömrümüz. erkekler açısından söylüyorum bu durumu. yenilmeleri imkansız. güçlü olduklarından değil ulan, kadın denen canlı gerçekten bir erkeği sevdiğinde yelkenleri saldığından. işte bu soysuzlar o savunmasız anda saldırıya geçiyorlar.

kadınların yanında suskun takılan bir adam tanırdım mesela. neden fazla konuşmuyorsun dediğimde verdiği cevap donmama neden olmuştu; "susuyorum ki beni efendi sanıp bana versinler."

susardı. kadınlar onu efendi sanırdı. ve elde etmek istediğini elde ederdi. taktik basit. yöntem kolay. elde edilen şey ise onun için gerçek bir başarıydı. iğreniridm o mutluyken. gerçek bir iğrenme ama. yanına gidip ağzını burnunu kırasım gelirdi. sırf bu denli stratejik davranıp da mutlu olduğu için. sırf konuşacak bir şeyi, anlatacak tek bir hikayesi olmadan bir kadinin ruhunu ve bedenini kendine aşik edebildiği için.
sonra siktirip giderdi ama soysuz. ayrım yapmazdı hiç. kendisine ilgi duyan her kadınla birlikte olan bir midesiz göt oğlanıydı. çok hayat sikti. ama çok mutlu şu an. artık nasıl bir adaletse bu siktiğimin adaleti, bir yerlerde tecelli ediyor diyorlar. o bir yerler uzay boşluğunda sanırım.

bu olay sonu olmayan bir film. en kötüsünden ama. binlerce kez izlesen bile her seferinde aynı mide bulantısını yaşatanlardan. ya da yaşatabileceklerden.
şahsım adına söyleyecek olursam, ben her seferinde o hayat siken değil de hayatı sikilene destek olmak isterim. madem erdemsizlik bu denli, en üst seviyede, madem gücü yeten yetene. benim gücüm de işte buna yeter. belki hiçbir kadının gerçek bir sevgisine layık görülüp sevilememem hayatım boyunca. dert değil. ama gücüm ve nefesim yettiğince bu orrrossspu çocuklarının ensesindeyim. hele ki şimdilerde, birisini canlı canlı elime geçireyim, öldürmezsem namerdim. 

velhasılı hülasa, ne desem boş. yetmez küfürlerim, kelimelerim, öfkem, nefretim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder