18 Mayıs 2011 Çarşamba

Dünyanın seks sayesinde daha iyi bir yer olacağı gerçeği

gerçek. tek gerçek hatta. benim gerçeğim. siz kabul etmeseniz de sonsuza dek savunabilirim bunu. bir gün ereksiyon olamayan bir bunak olsam da iddia ederim bunu. seks konusunda tatmin olmak ve birilerini tatmin etmek belimden gelmese de elimden ve dilimden geldiğince bunu kanıtlamaya çalışırım. eheheh.

ulan millet sevişmediği için yaşanıyor tüm şu sikim-sokum sıkıntılar. sevişmek dediysek gerçek bir sevişmeden bahsediyorum. şöyle ter-kan içinde kalma cinsinden yaşananından. ön sevişmesi uzun olan mesela. her zaman uzun olması gerekmiyor illa ki. genelde uzun olanından işte. oral seksle başlayanı mesela. her türlü fantezi olsun içinde. yeri geldiğinde partnerler karşılıklı mastürbasyon yapsın, yeri geldiğinde ise kadın erkeğe handjob, erkekse kadınını parmaklarıyla tatmin etsin.

sevişilsin ulan işte dünyada. her akşam eve döndüğünde adam, daha doğrusu dönecek olduğunda işin-okulundan, evde sevişeceği gerçeğini bilsin. keza kadın da aynı şekilde.
bakalım o zaman dert sıkıntı olur mu? birileri her zaman antidepresan kullanıp gençliğini uyuşturur mu? bunların hiçbiri gerçekleşmez. insanlar bir sonraki sevişme için daha ılımlı ve cesur olurlar. 

yerine göre koşa koşa eve gelip gün içerisinde gerçekleştirdikleri her şeyden keyif alırlar. mesela kadınlar, seviştikten sonra güzel oldukları kadar hiçbir zaman güzel olmuyorlar. 
veya erkekler, seviştikten sonra özgüven kazandıkları kadar hiçbir zaman özgüvene sahip olmuyorlar. ve olmayacaklar.

dünya hala yaşanılası bir yerse benim için, tek nedeni sekstir. sevişirken insan olduğumu hatırlıyorum ben. belki katrilyonlarca kez söyleyeceğim bunu. dert değil.
bir kadının kasıklarında ya da göğsünde soluklandığımda, nefes nefese kaldığımda "ben insanım lan amına koyayım" diyebiliyorum içimden. diğer türlü sikimde değil gerçekleştirdiğim her şey. sadece insan taklidi yapıyorum o aralarda. o boşluklarda.

dünya, üzerinde sevişmek gibi, seks gibi bir muhteşemlik çoğu kez gizli-kapaklı yaşandığından, birileri tarafından birilerine sunulan bir lütufmuş gibi gösterildiğinden, bir aşağılama ve aşağılanma stili olarak gösterildiğinden bu kadar berbat.
bu kafa ve zihin yapıları yerle bir edildiği gün bakayım savaş olacak mı? birbirini öldürecek mi insanlar. gerçi insan denen canlıdan yana pek fazla bir ümidim yok ama, konu seks ve cinsellik olduğunda beklentilerim ve ümidim ulaşabileceği en yüksek noktaya çıkıyor. herkese ve her şeye ben işte oradan bakıyorum. örneğin tanrıya. bilemedin sekse. ne farkeder. nasılsa, önceden belirttiğim gibi;

"tanrı sekstir!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder