1 Nisan 2011 Cuma

Vücudunun %70'i Sıvı Olmasına Karşın İnsanın Yanabilmesi

acı bir durum. hayatın bazen ne kadar tezatlıklarla süslü ve yine aynı hayatın gerçeklerinin ne kadar acı olabileceğinin kanıtı.
insan bu işte, vücudunun %70'i sıvı ama gel gör ki bir aşk acısı ardından, bir ölümün ardından, bir ayrılığın ardından yanabiliyor. yanıp da dumanı çıkmayabiliyor.

kendimden biliyorum bunu. ne yangınlar yaşadım da etrafımdaki insanlar içimi güllük-gülistanlık sandı. ben ne ölümler yaşadım da etrafımdakilerin hepsi yeniden doğduğumu sandı.
ben ne zindan gecelerden geçip sabahı zor ettim de sabah gülücükle karşıladıklarım gerçekten güldüğümü sandı.

insan işte bu. bazen yanabiliyor. illa cehenneme gerek yok. her şeyin mümkünatı var. yanmanın da yanıp da dumanının çıkmamasının da. her şeyin mümkünatı var, insanın olduğu yerde. acının ve mutsuzluğun kolkola hüküm sürdüğü yerde. her şeyin mümkünatı var. yanmanın, kalmanın, donmanın, kaskatı kesilip de yok olmanın.

insanın olduğu yerde, insanı canı gönülden seven ve canı gönülden sevilecek başka insan olmadığında yanmanın mümkünatı var. yanıp da kül olmamanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder