30 Nisan 2011 Cumartesi

Güzel Kadın

yıllarca tanımını aradım ben bu kadının. ilk başlarda gazetelerin arka kapaklarındaki fotoğraflarına bakıp da mastürbasyon yaptığım kalın dudaklı, gergin tenli genç kızlar güzel olarak geldi bana. daha sonra televizyonda gördüğüm, orta yaşlı, balık etli kadınlar. en sonunda da para karşılığı sadece bedenini satan hayat emektarı fahişeler. orospular...

tanımım yoktu kadına dair. ve onun güzelliğine.

öylece debelendim durdum. kendi beynimde kesip biçtiğim hiçbir güzellik kavramı oturumuyordu bir kadının bedenine. ruhuna ise asla!

ben kendimce bu tanıma uygun bir kadın bulmanın telaşındaydım. ben bu güzel kadın kavramının somut halini ıspatlama girişimindeydim. bilmiyordum. bilmeme olanak sağlanmıyordu. güzel bir kadını çirkinleştirmek için çırpınıyordu tüm erkekler. güzel bir kadının güzelliği yüzünden potansiyel orospu olabileceği faraziyesiyle kıvranıyordu erkek müsveddeleri.
ben ise o güzel kadını arıyordum. onun güzelliği sayesinde ruhum huzura kavuşacaktı. çünkü ben çirkindim zaten. hatta sol pazumda koca koca harflerle yazıp, damgalamıştım kendimi;

"çirkin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder