11 Nisan 2011 Pazartesi

Babet

bir erkek olarak söylüyorum, " bu ayak kabını giyen hemen hemen her kadının ayakları, askeriyedeki en üst devre askerin ayaklarından daha kötü kokuyor."
işkembeden sıkmıyorum, tecrübeyle sabittir bu. dövmeci olduğumdan stüdyoma gelip ayak bileğine ya da ayağının üzerine dövme yaptıracak ablalarımızın babetlerini çıkarıp ayaklarını önüme uzatmalarını rica ettiğimde o kesif koku gelip ciğerimi dağlardı. ben de el mahkum göt gardiyan işime bakmaya çalışırdım. çalışırdım da, gel de o dövmeyi bitir. hatta bir keresinde birine yapmamışlığım olmuştur. bahanem de şuydu; "sizin deri dövmeyi kabul etmez bence."

ne yapayım, kadının ayakları bildiğin kedi ölüsü gibi kokuyordu. kolaysa gel sen yap, oradan burun kıvıran küçük ibo!

bir de bu ayak uzatışların içerisinde conserve marka ayakkabıları olanlar vardı ki onlar tam allahlık. kadınların kendi aralarında ya da aile bağı olan bir erkekle yaptıkları dedikodu mevzusu da başka bir entry konusu artık. dur bakalım, bu gece feminen tarafımız ağır basıyor. sonumuz hayrolur değil mi, hocam?

-inşallah?


1 yorum:

  1. Babet sevmeyen bir erkek gördüm ya, gözüm açık gitmez artık =)

    YanıtlaSil