5 Nisan 2011 Salı

Gecenin Kendine Ait Bir Lisanının Olması

bu dili herkes anlayamaz öyle. yok, içtiğim şarap kafamı iyi etmedi. ben hep böyleyim. kendimi bildim bileli. kendimi bildim bileli diyorum ama sahi ben kimim?
bu soruyu ilk sorduğumda 17 yaşımdaydım. evden kaçmış, babama kafa tutmuş, en yakın parka gidip 70cc'lik rakı şişesini kafama dikmiştim. ilk yudumdan sonra midem bulanmış. kusmuştum.

hiç unutmam o geceyi. eve dönerken sataştığım insanların beni dövmesi ve gözlerimi bir karakolda açmam, karakoldaki nöbetçi polislerin babamı arayıp da beni gelip alması için çağırması, kimsenin kimseden şikayetçi olmayıp babamla eve doğru yürümemiz ve babamın bana "hepsi bir gün geçer" deyişi.

koca ömür geçti. geçen hiçbir şey yok. kandırmış beni babam. yalancı ibne! neden kandırdın beni? "hiçbir bok geçmeyecek" diyemez miydin o gece? sen benim tanrı modelimdin. sen bile yalan söylersen bana doğruları kimden bekleyeceğim ha!

nafile ama. gecenin kendine ait lisanından çekip çıkardığım kötü anlardan en önemlisi sadece bu. güzelliğe dair, gecenin kendine ait lisanının özelliğine dair bildiklerim yok mu?

dolu. sürüsüne bereket.

en güzel sevişlerimi gece yaşadım. en güzel sevişmelerimi. suskunluklarım geceye tekabül eder hep. kızgınlıklarım, dinginliklerim, öfke nöbetlerim, insan olduğumu, bir canlı olduğumu bir kadının teninden ve kürek kemiğindeki tekiladan shot yaparak aldığım anlar geceye tekabül eder.

nankörlüğe gerek yok. gündüzün curcunası ve hareketine nazaran gecenin dinginliği ve sessizliği her şeye bedel.
gece gerçekleşen her şey ibadettir benim nazarımda. tanrı sevap hanenize yazmasa da ben yazıyorum. gece her şeyi yapabilirsiniz. isterseniz en kanlı kavgalarınızı verin, isterseniz taptığınız kişiyle dünyanın en muhteşem görsel şovundan ibaret bir sevişme gerçekleştirin.

yeter ki hepsini gece yapın. ben anlarım. içiniz rahat olsun. bir yudum şarabı, aşık olduğunuz kadının dudaklarından için mesela. kasıklarına dökün örneğin. o kıpırdadıkça siz dilinizi o şarap damlaları üzerinde gezdirin.

gece yapın hepsini. birazdan sabah olacak çünkü. hadi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder