20 Nisan 2011 Çarşamba

Hiç sevilmemiş ve hiç sevişmemiş kadınlar

gerçek anlamda bir sevilme ve sevişme yaşamamış bu yüzden de mutluluğu hep bir nefeslik farkla kaçıran kadınlardır. sevilmenin şefkatini, sevişmenin şehvetini bilmeyen kadınlar. babalarından görmedikleri sevgiyi ve saygıyı erkek müsveddlerinde arayan kadınlar.
annelerinden görmedikleri içtenliği ve fedakarlığı yanlarındaki hemcinslerinden bekleyen ütopya kraliçeleri. hepsini sevmek istiyorum ben. hepsiyle sevişmek. içlerindeki boşluğu içimdeki boşlukla doldurup iki boşluktan bir doluluk yaratmak istiyorum.

ayak bileklerini okşayıp göz kapaklarını öpmek istiyorum. ellerini tutup en büyük hayal kırıklıklarını dinlemek. yalnızlıklarını ve yalanlarını duyup ayrı ayrı hak vermek istiyorum her birine.
tüm mutsuzluklarını benden çıkarsınlar istiyorum. çarmıhlarına beni gersinler istiyorum. avuçlarımdan ve ayak bileklerimden mıhlasınlar istiyorum beni. yok olmak istiyorum her birinde. kaybolmak istiyorum.

ruhumu sunmak istiyorum her birine. bedenimi sunmak istiyorum. ve sunuyorum. alın! istediğiniz ne ise onu gerçekleştirin. gerekirse egonuzun legosu yapın, gerekirse de tapın.
ben sizinim diye haykırmak istiyorum meydanlarda. kafaları aşağıda işe-okula gidip kafaları aşağıda, gecenin köründe işten-okuldan evlerine döndüklerinde bir kedi gibi paçalarına sürtünüp her birini mutlu etmek istiyorum.

her birine kendimi sunuyorum. her birine onurumu veriyorum. erkekliğimi, adamlığımı, alın diyorum sadece. yeter ki evrenden silinsin sevgisizlik. yeter ki evrenden silinmesin şehvet. ve şefkat.
gecelerine aydınlık basmak istiyorum her birinin. rüyalarına renk. her birini alıp dünyanın en mutlu kadını yapmak istiyorum. bu arzularım karşısında bedenleri farketmiyor. burçları, saç renkleri, gözlerinin ışığı, elleri, tırnakları, dişleri, dilleri...

hepsine beni sunuyorum. gerçek anlamda hiç sevilmemiş ve hiç sevişmemiş kadınlara. şimdiye kadar ki tüm sevilmeleri ve sevişmeleri idman niteliğinde olan her birini şefkatin ve şehvetin arenasına çekip aslanlarıyla kavga etmek istiyorum.
öfkemi bedenlerinde ve ruhlarında yok etmek istiyorum. öfkelerini ve gözyaşlarını dilimle silip derilerinden geçip derinliklerine girmek istiyorum.

çünkü, artık gerçek manada hiç sevilmemiş ve hiç sevişmemiş bir kadın görmek istemiyorum. gerçek manada hiç sevilmemiş ve hiç sevişmemiş bir erkek gördüğümde ağlamamak için kendimi zor tuttuğumdan.



hala ve hala insan olmayı cinsiyete indirgeyip kendini ötekileştiren hemcinsi ötekilere inat sevilmeyi ve sevişmeyi sonun kadar hakeden kadınlardır bunlar. bu durum gerçek olduğundan tüm aynalarını benim göğüs kafesimde kırmalarını istiyorum.
insan olmanın ilk ve temel şartının sevmek ve sevişmek olduğunu bedenimi ve ruhumu sunarak ıspat etmek istiyorum. gerçek bir acının ve gerçek bir yalnızlığın ne menem bir eziyet olduğunu öperek ve gülümseyerek onlara anlatmak istiyorum.

hayallerini dinlemek istiyorum her birini. bir kadeh şarap ve bir kadeh rakı rakı eşliğinde her biriyle dans edip küfretmek istiyorum. herkese ve her şeye. annelerinden öğrendikleri kadınlığı unutsunlar yeniden bir varoluşu beraber inşaa edelim diye ankaları olmak istiyorum.
yazılmış ve yazılacak her şeyin yaşanmış her hangi bir şeyden daha değerli olmayacağını bilmeme karşın şu zamana kadar okduğum en güzel ve en gerçek yazıyı yazan bir kadın olduğu için ben de onların okuduğu veya okuyacağı en güzel yazıyı yazmaktan ziyade en güzel yaşamı sunmak istiyorum.

molaları olmak istiyorum. dinlenme tesisleri. çatlayan ellerine ve yıpranan tenlerine inat ölümün bir gerçek olduğunu her an ve her salise hatırlayıp asıl önemli olanın yaşamak olduğunu ıspat etmek istiyorum.
birilerinin uyandığı saatte kafalarını yastığa koyup koca günü mağlubiyetle kapamalarına artık tahammül edemediğimden geceleri galibiyetle bitsin istiyorum. tutkularını istiyorum. şefkatlerini. kendilerine giydirilen deli gömleklerini yırtmaya cesaretleri olmadığında o cesareti ben vermek ve o gömlekleri beraber paramparça etmek istiyorum.

insanların din, dil ve ırk muhabbetinden birbirini yediği, birbirini hakir gördüğü bir devirde iki kişi sevişirken-severken gerçek özgürlüğün ve eşitliğin oluşabileceğini konuşmadan haykırmak istiyorum.
etrafımda her daim hiç sevilmemiş ve gerçek manada hiç sevişmemiş kadınlar gördüğümden artık pes etmek istemiyorum. biz mutlu olamasak da geriden gelecek nesil mutlu olsun, birilerine örnek olalım diye bu bilinmez ve görünmez meşaleye ilk kıvılcımı ben atmak istiyorum. hatta kendimi yakıp o meşaleye atlamak istiyorum.

yeter ki tutuşsun artık şehvetin ve şefkatin külleri. ve yeniden varolsun bir şeyler. yeniden dünyaya gelsin herkes. her gün ve her gece ölünürken yeniden doğuşun bir hayal değil de gerçek olduğunu kanıtlamak istiyorum.

sevilmemiş ve sevişmemiş insan görmeye tahammül edemediğimden artık. evren sevgisizlikten ve şefkatsizlikten kırıldığından artık. gri ekranlar karşısında gerçekleşen evcilikler ve zoraki evcillikler son bulsun diye artık.
belki bedenim ve libidom yetmez. dert değil. sadece bunu istiyorum. bir yerlerde yaşarken yok olan, yaşarken kahrolan herkes ve her şey için. tüm kaybednelerin ve tutunamayanların birbirinde kazanması ve birbirine tutunması için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder