24 Kasım 2009 Salı

uyku

kaç sevdamı sana sattım,
bir acemi pezevenk gibi.
bilemezsin.
kaç ismail'i mi sana kurban ettim.
senin haberin yok.

kaç kez geç kaldı cebrail de,
ben tebliğ edemedim dinimi.
ne söyleyeceğimi şaşırdım.
kaç kez kez çarmıhta bırakıldım ben.
değil göklere çekilmek,
yerin yedi kat dibine geçirildim.

kaç kez, düştüm çöllere,
değil tanrı'yı bulmak,
her şeyi kaybettim.

kendimi.

kaç hayalimi, sana hibe ettim bir bilsen.
kaç planım senin yüzünden,
içerimden kürtajla alındı.

kaç sabah,
gözlerim kan çanağıydı da,
ben o çanaklardan doya doya içtim.

ah bir bilsen.

bilsen de alsan beni koynuna.
cümlelerimi duyma tenezülünde bulunmasan.
suskunluğum manalı gelse sana.
gidişlerimi, gelişe yorsan.

ah bir kereliğine sadece.

bir kereliğine bassan beni göğsüne.
soksan derimi derine.
içine alsan.
kasıklarında dinlensem ben.

kutsasan dilinle.
tatsan tuzlu derimi.
yüzünü ekşitmeden öpsen beni.
gözlerini kaçırmadan baksan bana.

sonra sen de uyusan yanımda.
beraber ninni söylesek geceye.
geceyi uyutmak için..
ve uykuyu..

doyana kadar sevişmek için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder