23 Kasım 2009 Pazartesi

İÇERİ(M)



içerimden,
külliyatlar geçiyor katar katar.

içerimde,
şairler volta atıyor.
birbirine bıçak çekiyor,
yazarlar.

birbiriyle restleştiyor ressamlar.
müzisyenler,
birbirinin arkasından şarkı besteliyor.

içerimde,
kanat çırpmadan uçuyor martılar.
bir güvercin pike yapıyor,
tam değecekken içerimdeki o boşluğun dibine,
son sürat gökyüzüne çıkıyor tekrar.

içerimde,
yıldızlar kayıyor.
ay tutuluyor gözlerimde.

içerimde,
gece-gündüz eşitliği var.
içerimde,
mevsimler kardeş birbiriyle.
kimse kimseye ihanet etmiyor ama.

içerimden annem geçiyor zamansız.
babam koşuyor,
her hangi bir yere.
küçük kız kardeşim,
benden yardım dileniyor.

içerimden,
kanla karışık tutku seronomisi geçiyor.
içerimden,
koca bir hayat geçiyor.
kalbimin ve zihnimin duvarlarını acıtmadan.

içerimden,
ben geçiyorum.
ilk defa canımı acıtmıyorum kendim.
ilk defa varlığım yük olmuyor zihnime.
ilk defa dar gelmiyor, bedenim ruhuma.
ilk defa, tahammül edebiliyorum. aynada gördüğüm yüze.
ilk defa, hak veriyorum herkese. ve her şeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder