11 Kasım 2009 Çarşamba

hiç dokunmadan aşık olunan kişiye bkamak.

hiç dokunmadan. nefis terbiye eden keşişlere inat. nefislerini aç-susuz bırakıp terbiye eden müritlere inat. nefis terbiyesi için değil. aşk uğruna denenmesi gereken. her daim denemekten mutlu olacağım, huzur bulacağım eylem.
insan olmanın son limitini sınamak adına da değil. şehvetin son sınırını sınamak adına da değil. hiçbir insani duygu ve kavramı sınamak adına değil.

ilahi bir kavramı tatma adına. ilahi, bir kavram olan aşk'ı hissetme adına denenmesi gereken. sadece ve sadece tanrı'nın siluetini görme adına denenmesi gereken. günlerce, gecelerce aç-sususz bekleyip de yapılması gereken.
"nerede ama?" demeyin hemen. kendi mutsuzluklarınızı yıkmayın başkalarının mutlulukları üzerine. çünkü; her yerde var o kutsal ve ilahi duygu.
her yerde. gözlerinizi açın insanlık. ben delirdim aşk diye diye. meczup oldum. aşk meczubuyum. ellerimde ayetlerim. linç edilmeyi bekliyorum.

aklınız sizin olsun insanlık. ben delirdim. delirmemek için çabaladığımdan delirdim. kötü bir şey değil. korkmayın. ve ürkmeyin. saatlerce, sevdiceğime dokunmadan bakabiliyorum. iktidarsız da değilim. hem ruhum hem de hayvani tüm duygularım doruk noktasında. dizginleyebiliyorum içimdeki o hoyrat aygırı. nefsimi.

hepsi bu.

delirin.

delirmek kötü bir şey değil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder