1 Aralık 2009 Salı

ben sana baktığımda...

ben sana baktığımda bir yetim çocuğun başını okşar genç bir kız. o çocuğun kısa saçlı kafasına göğsüne bastırır. o çocuk da mutlu olur.
ben sana baktığımda küçük bir çocuğa babası uçurtma verir.
ben sana baktığımda küçük bir kız çocuğu bebeğini uyutup da yatağına girer.
ben sana baktığımda tanrı gurur duyar kendisiyle.
ben sana baktığımda gerçek olur her şey.
ben sana baktığımda... ismine küçük harfle başlayamam hiçbir lisanda.
ben sana baktığımda kendimi görürüm.
ben sana baktığımda içerimde bir güvercin pike yapar.
ben sana baktığımda içerimden baldan tatlı ırmaklar akar.
ben sana baktığımda gözlerim güler.
ben sana baktığımda kokun ciğerimi dağlar.
ben sana baktığımda durduramaz beni hiçbir şey.
ben sana baktığımda onur duyarım insan olduğum için.
ben sana baktığımda seni görürüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder