18 Şubat 2011 Cuma

Sabah Uykusu

ne güzel bir uykudur. kendisine yatan insan ne güzel bir insandır. günün keşmekeşine başlamak için birbirinin ellerini ısırıp omuzlarına basan insanlara inat kafayı yastığa koyup da kendinden geçmek ne kutsal bir görevdir.
tanrı direkt cennetine almalı sabahları doyana kadar uyuyanları. sadece ramazan ayında uyumak ibadet olmamalı. her zaman ibadet sayılmalı uyku. sabah olanı ise daha farklı bir sevaplandırma işlemine tabi tutulmalı.

uyanıklığın hiçbir türlüsünü sevmedim ben. ne ikili ilişkilerde gerçekleşenini ne de gündelik hayatta üç kuruş çalıp çırpmak için yırtınılan şeklini. hiçbirini sevmedim. ve sevmeyeceğim. ha unutmadan, bencillikleri ve işgüzarlıkları sonuna kadar yırtık olup ruhları da gözleri gibi uyanıklıktan açık olan herkesin amına koyayım!

bana uyuklayanları verin. sabahları kurdukları alarmları kapayıp da işe gitmeyenleri. okullarda dirsek çürütmeyenleri. üç kuruş para kazanmak uğruna özgürlüklerini feda etmeyenleri. bana kendisi olmak için kendilerini harcayanları verin. saplantılı bir aşkın peşinde yok olanları. her türlü rezilliği ellerinin dışıyla itip de uykuya sonsuzluktan düşenleri. ve sabah olduğunda gözlerini ovalayıp da neden doyana kadar uyuyamadığını soranları.

bana bunları verin. her birini yanıma alıp bir imparatorluk kurmak istiyorum. uykunun hakim olduğu, çalışmak denen modern köleliğin olmadığı, ilkel çağlardaki gibi, internet denen deccaldan uzak, gözleri boyayan her türlü bastırılmış kişiliklerin rahatça sergilenebildiği sanallıklardan koparmak için. verin bana bunları. o zaman daha iyi bir yer olmazsa dünya, recmedin beni. taşlayın. giyotinlere gönderin. ellerimi arkadan bağlayıp kurşunlara dizin. ama bir kereliğine deneyin sadece. sabah çalışmak için iş yerine gittiğiniz patronunuz o gün siz çalışmazsanız iflas etmez. ve siz işe gitmezseniz ölmezsiniz. asalaklıktan başka hiçbir şey sunmayan okullar sizler gitmezseniz yerin dibine batmaz. bir kereliğine deneyin bunu. bölmeyin uykularınızı. hele ki sabah olanını. vurun kafanızı yastığa. bir gün kafanızı duvarlara vurmadan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder