22 Haziran 2011 Çarşamba

Solak Kadın

çok seviyorum ben bu kadını, kadınları. sağlak kadınlara göre daha estetik ve şık geliyorlar bana. sadece kalemi ellerine alıp bir şeyler yazdıkları an değil, bir şeyler içerken (özellikle sigara) bir şeyler yerken daha da estetik ve güzel geliyorlar bana.
ben de solak olduğum ve bir nevi karşılıklı gard aldığımız için demiyorum bunu, bir anda dikkatimi çekiyorlar işte. bu durum da onları daha şirin ve çekici yapıyor. hele bir de bunların bir spor aletini (örneğin raket) sol eliyle kavrayıp öyle mücadele edenleri var ki "allahım sana geliyorum" demek istiyorum.

şimdiye dek dünyaca ünlü bildiğim nadir solak kadınlardan en popüleri ve güzeli angelina jolie. bizim türklerden ise aklıma gelen olmadı açıkçası. güzeller. yakışıyor kendilerine solaklık. ve sanırım hemcinslerine göre;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder