22 Haziran 2011 Çarşamba

Lezbiyen

vakti zamanında kendilerinden bir adet tanıdım. ilk tanıştığımız dönemlerde cinsel yönden ilgisini çeken cinsiyet tabi ki erkeklerdi. kendisinin aşırı derecede ailevi sorunları vardı. sürekli ailesinden bahseder her seferinde babasını suçlardı.
babası annesinden ayrıldıktan sonra başka bir kadınla evlenmiş o kadından da başka bir kız çocuğu dünyaya getirmişti. bu hanım kızımız da bir şekilde dışlandığını düşünüyor o boylamda bana dert yanıyordu. ben de dinliyordum. dinlemekten başka çarem yoktu çünkü.

aradan bir kaç yıl geçtiğinde hiç görüşmedik. hatta bir ara denk geldiğimde bir erkekle gayet doğru-düzgün ilerleyen ilişkisinin olduğundan bahsetmişti. o aralar benim de bir ilişkim vardı. ben de gayet mutlu olduğumdan, güzel bir ilişki yaşadığımdan bahsetmiştim.
aradaki samimiyete dayanarak bir gün, "zenci bir erkekle birlikte olmayı çok isterim" dedi. güldüm ben. kadın zihnine ve bilinçaltına zerkedilen büyük ve kalın penis figürünün nerelere varabildiğini kendisinde gördüğümden "o zaman ol" dedim. 

epey bir süre görüşmedik tekrar. sonra bir gün tekrar denk geldik birbirimize. son denk geldiğimizde kendisinin lezbiyen olduğunu söyledi. "nasıl oluyor" dedim ben de. cidden merak ediyordum çünkü. yaklaşık bir yıl içerisinde, bir kadın, sırf büyük ve kalın penis merakından vazgeçip nasıl oluyor da hemcinsine ilgi duyabiliyor diye merak ettiğimden tekrar sordum;
"nasıl oluyor bu?"
doğru-düzgün cevap veremedi. yaşadığını söylediği duygusal ve cinsel ilişkide sürekli olarak ilişki yaşadığı diğer kadının güzelliğinden ve çekiciliğinden bahsederken araya kendi güzelliğini de eklediğinde lezbiyenliğe ya da lezbiyen bir kadına karşı bir şeyler beynimde şekillenmeye başladı;

bunların en başında kendini fazla önemseme ya da kendini aşırı güzel sanma histerikliği geliyordu. cinselliği erkeğe sunulan bir lütuf görme hezeyanı ve cinsel tercihi hemcinsten yana kullanıp da erkeği kendinden mahrum etme cingözlüğü
sonra ailevi sorunlar ve nemfomani. her şeyi deneme, deneyip de en güzeli bulma çabası.
en nihayetinde ise kendini herkesten ve her şeyden soyutlayıp karşı cinsle ilişki yaşamaktansa hemcinsle ilişki yaşayıp daha az çabayla daha büyük getiri sağlama hezeyanı.

tüm bunları söylememin nedeni; hemcinsine ilgi duymanın erkeklerde beden bulan halini de yıllar önce görmüş olmamdı. hatta kendisi gardiyan olup cinsel tercih olarak hemcinslerine ilgi duyan bir adamla 4-5 ay aynı evde yaşamış olmam.
eşcinselliği algılayıp yaşamak kadın ile erkek arasında fazlasıyla farklı algılanıp yaşanıyordu. erkeğin bu yöndeki cinsel eğilimi daha sarsıcı (ki bazıları küçük yaşta tecavüz olaylarına dayanırken) nedenlere bağlıyken kadınların tercihinin büyük bir çoğunluğu daha egoistçe ve bencilce nedenlere dayalıydı.

bu konuyu kendisiyle konuştuğumda bir şekilde üste çıkmak için çabalyıp ta ilk tanıştığımız dönemlerden, kendi babasından örnekler vererek kendini anlatmaya çalıştı. hiçbir şekilde inandırıcı gelmedi kendisi bana. ve eminim ki sırf kendini daha seksapel ve pazarlanır bir meta olarak sunmak telaşıyla anlatmıştı bunları.
yoksa neden bir insan bir yıl önce zenci bir erkekle ilişki yaşamak istediğini göğsünü gere gere söyleyip bir yıl sonra da ilişki yaşadığı kadının güzelliğinden bahsederken araya kendi güzelliğini de sıkıştırmaya çalışsın.

aslında az-çok tahmin edebiliyordum kendisini. kendimden yola çıkarak ama. ben de çok mutsuz bir ilişki yaşadığımda, o kırılma noktasına gelip sırf içimdeki libidoyu idndirmek için gerekirse penisimi kesebileceğimi söylemiştim bir kaç yazımda. bir kaç arkadaşıma.
salt cinselliğe indirgendiğinde kızgınlığını anlayabiliyordum aslında onun. fakat onun beni anladığını ya da kendisini az bir şey geri çekilip de çıplak gözle gördüğünü sanmıyordum. ve hala da sanmıyorum açıkçası.

çünkü eşcinselliği kadınla erkeğin anlayış ve yaşayışı çok çok çok farklı. bunu ise ilk başlarda söylediğim gibi 4-5 ay aynı evde yaşayıp her türlü ruh kırılmasını gördüğüm eşcinsel bir dostuma dayanarak söylüyorum.
kadın için farklılık kriteri olarak lanse ettirilmeye çalışılan bu tercih maalesef ki erkek için hala ve hala sindirilme ve yok edilme nedeni. anlayışla karşılamak mı? asla! toplum anlayışla karşılamıyor ve karşılamayacak gibi de durmuyor. 
sünnet olan erkek çocukların pipilerinin fazlalılığı annelerinin boyunlarından çıkmayıp eve gelen misafire de "oğlum amcana pipini göster" zırvalığı bitmediği sürece çok zor son bulur bu acı durum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder