22 Haziran 2011 Çarşamba

Nemfomani

cinsel yönden her zaman istekli ve aktif olan kadınları etiketlemek için kullanılan tabir. yok öyle yağma ama. insanlık zaten etiketleme konusunda sırayı kimseye bırakmıyor. her şey dört duvar arasında gerçekleştirildiğinde gayet iyi, bir şeyin ucu az bir şey bize dokunduğunda kötü.
ancak yine bu toplum değil mi peki, kadını tasniflerken yatakta orospusunu isteyen? eee, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? bulmuşsun işte cinsel istek yönünden bulabileceğin en üst seviyedeki kadını, daha neyin telaşındasın.

bu olayın psikolojik yönden bir rahatsızlık olduğuna da inanmıyorum açıkçası. ki yine bana göre "orospu kadın" yoktur. sadece ve sadece cinselliğin ne muhteşem bir şey olduğunu bilip bu uğurda hayatını şekillendiren kadın vardır.

yahu cinsellik bu, seks bu, kötü olabilir mi hiç? aklınızı-mantığınızı kullanın az bir şey. seks yaptığı zaman insanın hemen hemen tüm hücreleri yenileniyor. bu bir hastalık ya da psikolojik rahatsızlık olabilir mi?

nasıl ki bir erkek sürekli libidosunun peşinde koşuyorsa bir kadın da koşabilir. koşması en doğal hakkıdır. bir kaç ortamda bu kelimeyle ilgili düşüncesini söyleyen erkeklerden birisi "yarrak hastası" demişti, bu tarz kadınlardan ötürü. ben de bir salise beklemeden "o zaman sen de am salaksın" demiştim.

bir şeyleri kötü tasniflemek istersek eğer asla ve asla argümanlarımız bitmez. asıl beceri ve yetenek, bu tarz bir durumu kişinin hem kendi lehine hem de o kişinin lehine çevirmesidir. yoksa... yoksası yok. ben sevişen insandan korkmam. ben, sevişmeyen insandan korkarım. bir kadına, bir erkeğe ya da hemcinsine şehvetle ve şefkatle dokunmayan bir insan asla ve asla beden ve ruh sağlığı yerinde olan bir insan değildir. buna ne psikoloji müsaade eder ne de tıp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder