22 Haziran 2011 Çarşamba

Gamzeli Bel

kadın-erkek farketmeksizin her insanda olanı direkt dikkat çeken bir şey bu. bir kaç gündür tekrardan spora başladım mesela. yaklaşık 10 küsür yıldır ilk defa profesyonel anlamda spor yapmaya. bu başlama mevzusunda askerken alay komutanının önünde çektiğim 12 nizami barfiks ve 50 şınavı saymazsak tabii.

kocaman salona düşüp üzerimi değiştirdikten sonra hocanın komutları eşliğinde tek tek aletlerde söylenen şeyleri yapıyorum. bir anlık gafletle belim gözüktü. o an nasıl gördüyse hoca, "belin gamzeli" dedi.
ben erkeğim, hoca erkek, başladım gülmeye. "hocam" dedim yarı şaka yarı ciddi. "ayıp oluyor." hoca da başladı gülmeye. o an hemen sözlükteki bu başlık geldi aklıma. bir yandan diğer aletlerle çalışmaya devam ederken bir yandan da gülmeye devam ettim. 
o günlük spor yapma muhabbetini bitirip hocaya teşekkür ettikten sonra home ofisime geldiğimde o an aklıma geldi tekrardan. ve ben tekrar güldüm. bu beldeki gamze muhabbetinin insanların ne denli dikkatini ve ilgisini çektiğine bir kere daha şahit oldum.

ha bu arada spor demişken, belirtmekte fayda var. sağlıklı bir beden ve ruh için kesinlikle gerekli. vücudundaki yağ oranı %8 olan bir erkek olarak söylüyorum bunu. hem daha zinde bir vücut hem de daha zinde bir ruh için. yapın, yaptırın. bir de unutmadan, tek spor sekstir! herkes kazanır! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder