28 Haziran 2011 Salı

Dünyayı gezmek

her hayalperest gencin ve ergenin hayalidir. benim de hayalimdi. yalan yok. ne zaman götümü yapıştırdım bir koltuğa ve ömrümün yaklaşık 7-8 yılını o koltukta geçirdim, vazgeçtim bu hayalden. aslında o benden vazgeçti. çünkü hem ruhum hem de bedenim hantallaşmıştı. 

en son askere gitmeden önce ingiltere'ye gidecektim ki askerlik mevzusu çıktı, ben de yarrak gibi kaldım ortada. ingiltere'yi hayal ettim, kilis'e gittim. bir sınır karakoluna.

bugünlerde tekrar içime düştü bu düşünce. ne yapayım anasını sikeyim, kesmiyor. illa dünyanın her yerine gidip, o her yerde de insanın aynı olduğunu kendime ispat için gerçekleştirmek istiyorum bunu. yalnız tek farkla. bugünlerde bir dövme düşünüyorum kendime. gerçekten düşünüyorum ama. sağ pazumun iç kısmına dünyada aktif olan, ve yasal yönden resmi dil olarak kabul edilmiş tüm dillerde "hepinizin amına koyayım" cümlesini dövme olarak yapıp da gitmek. gezmek. her ne sikimse artık.

nereden bulabilirim tüm dilleri ve bu küfür cümlesinin birebir karşılığını acaba? ciddi ciddi düşünüyorum bunu. kafam iyi olduğundan söylemiyorum lan bunu. vallahi istiyorum. şöyle her hangi bir ülkede yeni tanıştığım her hangi bir insan kendisinden bahsederken ben sağ kolumu aramıza koyayım. o ise oradan çekip alsın alacağı küfürü. bakayım o saatten sonra devam edecek mi pişkin pişkin göt oğlanlığı yapmaya! milyarlarca kez duyduğum yalanları kendi erdemi gibi sunmaya!

nereden bulabilirim ama. nereden bulunur bu. bulduğum an sol elime aldığım gibi dövme makinamı, sağ pazumun iç kısmını deftere çevireceğim. ondan sonra da ver elini yurt dışı. hatta ne yurt dışısı, oradan uzay boşluğu, uzay boşluğu da kesmez. ver elini evrenin dışı. elini vermesen de sen, ben diğer elimle tutarım boşluktaki sol elimi. işte oradan evrenin dışı.
yeter ki siktir olup gideyim. sol pazumdaki "çirkin" yazısı ve sağ pazumun iç kısımındaki, dünyada aktif olarak kullanılan tüm dillerle yazılmış "hepinizin amına koyayım" cümlesiyle.

1 yorum:

  1. gitmek için kimseyi-hiçbirşeyi dinlememeyi başarmış olmak gerekiyormuş.ama tam vaktinde;tam gidebilecekken.yoksa zaman geçince,gitmeye engeller,daha ileri düzeyde gidişler için daha üst level'larda engeller oluşturuyor oluyorlarmış.
    ...gitmek için dinlememeyi başarmak için güçlü olmak gerekiyormuş.kutsal gidiş amacı için hepsine başkaldırabilecek kadar güçlü..

    ...güçsüzce olduğu yerde yığıldı;ruhu kanatlarla uçarken bedeni bir dar odada sıkışıp kaldı,kafese sığmayan kuş gibi duvarlara çarptı;geniş dünyayı adımlayamayacağı kabullendirilince öfkesi arttı;dünya kadar öfke odada kaldı.oda onca öfkeye dardı;öfkesini kendibaşına yaşasın diye atıldı,o atışla ancak başka bir eve vardı.-dı,-dı,-dı... odaya sıkışıp kaldı.vıdı vıdı vıdı...dünya onsuz kaldı.
    hiçbir şey mümkün değilse,kendi 'mümkün'lerini arar durur.

    YanıtlaSil