14 Ekim 2011 Cuma

Güzel kadın

bir de sesi güzelse bunun, tanrı'nın varlığının yegane kanıtıdır kendisi. kim veya kimler bu kadar kusursuzunu ve muhteşemini yaratabilir-icat edebilir! kabul etmiyorum ben başka hiçbir gerekçeyi.
tanrı'nın varlığının kanıtı güzel bir kadındır. ötesi boş. kof. tanrı'ymış-cehennemmiş, hepsi nietzsche ve dante denen lavukların sırf düzgün bir seks hayatları olmadığı için kendi beyinlerinde yarattığı hayali yer-kişi.

hepsi güzel bir kadında lan işte. cennet de, cehennem de. tanrı da, şeytan da. siz kendisini sevdiğinizde, siz kendisiyle seviştiğinizde her yol cennete çıkıyor. o sizi sevmediğinde, o sizinle sevişmediğinde ise yaşadığınız her şey başlı başına cehennem oluyor. çektiğinizse kabir azabı.

güzel bir kadın sadece, bir şeyi her şey yapıp her şeyi de tek bir şeyde birleştirebilir. bu her şeye ya da tek bir şeye ben "seks" diyeyim, sen ise "tanrı" diye haykır. farketmiyor. neticede sen benim laciverdimsin. ben ise senin. ama güzel kadın... ama güzel kadın... ama güzel kadın, kelimelerim yetmez ona, dokunuşlarım, bakışlarım, öpüşlerim..
hiçbir şey ya da hiçbir şeyim yetmez onu tasvir etmeye. o kadar müthiş kusursuzluğu bozamam, insani hırs ve ihtiyaçlarımla. çoğu zaman geri çekilip, bir nefeslik mesafeden ona bakmak ve onu izlemek isterim sadece. bir de koklamak. onu. bir nefeslik mesafeden ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder