19 Kasım 2010 Cuma

sigara

eski bir şebnem ferah şarkısı.. şimdilerde müslüm baba yorumlamış.. müslüm baba'ya dair duygu ve düşüncelerimi, az-çok beni tanıyan herkes bilir..
ki bu sevginin büyük bir çoğunluğunu "saygı" oluşturur.. yaptığı işe duyduğu saygı, dinleyicisine duyduğu saygı.. ve en önemlisi ise kendisine duyduğu saygı..

asla ve asla basit tartışma ortamlarına kendini meze etmeden, türkiye gibi her şeyin illa ve illa rezili rüsva edildiği bir yerde en dipten gelip de en tepeye çıkabilmek, çıkarken de asla ve asla küçülmemek koca bir göt ister.. ve koca bir yürek.. bu iki özellik de para yüzünden maymunlaşan, sirk faresine dönen milyonlarca sanatçımsı şahsiyetlerin hiçbirinde yok.. olsa ne yazar, orası muamma..

neyse işte.. yorgunum şu an.. saatlerdir dövme yaptım, yoruldum.. öylesine ekşi sözlük'te gezinirken eski entry'lerimden birinde müslüm gürses'e yazdığım entry'lerimden birisinin oylandığını görüp, başlığın tamamına baktım.. ve müslüm baba'nın, sigara şarkısını yorumladığını öğrendim.. hemen bir şeyler karalayayım dedim sigarayla ilgili.. koptu gitti konu.. müslüm gürses'e doğru.. yapacak bir şey yok..

dudaklarımın arasında yanan sigara.. kulaklıklardan taşan ses ise işte bu;

http://www.youtube.com/watch?v=0fNM7WcZnng

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder